Avast Business Patch Management na 24 měsíců - elektronicky
Silné zabezpečení koncových zařízení je nutností, ale samotný antivirus nestačí. Správa oprav pro Avast Business vám usnadní identifikaci kritických chyb zabezpečení a instalaci oprav z jednoho centrálního řídicího panelu.
Pouze pro operační systémy Windows.
Správa oprav hraje kritickou roli v zabezpečení koncových zařízení. Opravy odstraňují zranitelnosti a bezpečnostní nedostatky v operačních systémech Windows a ostatních aplikacích. Pokud nejsou instalovány pravidelně a včas, mohou narušovat zabezpečení sítě.
Řada firem si sice důležitost oprav uvědomuje, ale existují mnohé, které jim nevěnují pozornost, protože jich je příliš mnoho a jejich instalace může narušovat provoz nebo způsobovat problémy s ostatními systémy.
Správa oprav je nyní součástí Management Console i platformy CloudCare a umožňuje snadno zjišťovat a nasazovat chybějící opravy či sledovat probíhající aktivity z centrálního ovládacího panelu.
Vyberte, jestli se má kontrola oprav provádět denně, týdně nebo měsíčně, a nastavte přesný čas, kdy se má spouštět.
Opravy pro všechny dodavatele a aplikace a opravy všech typů závažnosti se budou instalovat automaticky. Pokud některé aplikace opravovat nechcete, můžete pro ně snadno nastavit výjimky.
Na ovládacím panelu můžete snadno prohlížet chybějící opravy, názvy a závažnost oprav, poznámky k vydání, data vydání a mnohem více.
Automaticky udržujte Windows i aplikace od jiných dodavatelů aktuální a chraňte je před zranitelnostmi a bezpečnostními nedostatky.
Identifikujte a opravujte zastaralý či nesprávně nainstalovaný software, abyste zajistili dodržování firemních pravidel i zákonných předpisů a chránili se před bezpečnostními problémy.
Díky centrální správě budete mít naprostý přehled o opravách a můžete kontrolovat všechna zařízení, plánovat testy nebo číst reporty na jednom ovládacím panelu.
Při nedávném bezpečnostním hodnocení dat z 500 000 koncových zařízení jsme zjistili, že pouze 29 % zařízení prošlo všemi testy oprav úspěšně. A z 500 000 analyzovaných zařízení mělo pouze 304 nainstalováno 100 % dostupných oprav.
Plánujte nasazení schválených oprav v požadovanou dobu, případně nasazujte ručně v konkrétních skupinách či zařízeních.
Stahujte všechny chybějící opravy do hlavního agenta, který je posléze snadno distribuuje do všech spravovaných zařízení v síti.
Spravujte všechny opravy softwaru a prohlížejte si grafické přehledy nainstalovaných, chybějících či neúspěšných oprav na libovolném zařízení.
Na jedné platformě najdete podrobné informace o chybějících opravách či úrovních zabezpečení, odkazy na znalostní databázi, data vydání či popisy aktualizací a mnohem více.
Můžete vybrat dodavatele softwaru, produkty a závažnost oprav, které chcete hledat a instalovat. Také můžete snadno vytvářet výjimky pro aktualizace.
Naplánujte automatické hledání oprav na každých 24 hodin a nastavte automatické nasazování oprav na každý čtvrtek. Výchozí nastavení můžete kdykoli přizpůsobit.
Nasazujte opravy Windows a dalších aplikací od jiných dodavatelů, tím zajistíte komplexní ochranu.
Když se software po nasazení oprav bude chovat nestabilně, opravy můžete vrátit a přidat je mezi ignorované, aby se nezobrazovaly v nalezených opravách a nebyly znovu nasazeny.
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat
Zpracování dat |