Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

1.1. Záruční doba
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena jinak. Záruka přesahující 24 měsíců a její podmínky jsou vyznačeny na záručním listě (faktuře). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

Záruka se nevztahuje na zboží které podléhá rychlé zkáze nebo zastarání.

 

1.2. Odpovědnost za vady zboží
Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené jejím obvyklým užíváním. Záruka se dále nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje. Prodejce neodpovídá za škody způsobené živelnou katastrofou, povětrnostními vlivy, mechanickým poškozením, elektrostatickým nábojem a za poškození způsobená zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN. V případě  zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

 

1.3. Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů písemný záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít s písemnou výhradou. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci.

 

1.4. Postup uplatnění reklamace
a) Vytiskněte si a vyplňte reklamační protokol, který naleznete zde. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji. V protokolu uveďte i Vaše číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.

b) Vytištěný a vyplněný reklamační protokol je třeba opatřit podpisem. Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku!). Spolu s protokolem reklamovaného zboží je nutné přiložit kopii dokladu - faktury. Zboží doporučujeme zaslat vždy kompletní – zaslání jen poškozené části zboží může komplikovat vyřízení reklamace.

 

Reklamované zboží odesílejte na adresu:

 

Videoboard CZ s.r.o.

Reklamace Booth.cz

Podbabská 1112/13

Praha

160 00


Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, nebo bez příslušných dokumentů, bude obratem zasláno zpět a reklamace nebude přijata. 

c) O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží – telefonicky, emailem nebo zasláním písemného vyrozumění. V případě potřeby finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, vyjma uplatněných Věrnostních slevových bodu WCR, nebo slevy uplatněné ve Věrnostním programu Singulis. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou! 

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení (případně v emailu) o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení spotřebitel požaduje. Dále prodávající  vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Kupující má právo na úhradu nezbytně nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

 

 

d)  Rozpor s kupní smlouvou
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Přihlásit se
0 Kč